Tack min underbara

Min älskling är helt fantastisk på många sätt och vis.
Som ni ser, så är blogglayouten ny, igen.
Men denna gång gjord på ett väldigt proffsigt sätt,
och har tagit ganska mycket längre tid än att göra
de layouter jag själv suttit och trixat ihop.
Och allt detta är tack till min underbara.
Han har fixat layouten och samtidigt då suttit ner i timmar för att få detta att funka.
Han hade inte behövt, men han gör det ändå.
Nu ska vi båda två försöka snickra ihop något stiligt åt syrran :)
En italiensk flagga ska vi försöka få med ;)
Annars har jag varit ledig idag men uppe vid åtta ändå.
Inhandlade mat till dagens uppdrag, alltså passa ett kusinbarn.
Min kusin Elina & hennes man Douglas och deras söta barn Tilia,
kom ner och åt hos oss. Sedan skulle de vidare och jag skulle passa Tilia.
Ett år och 1 månad. Söt & bestämd. Rödhårig :)
Och Henrik kom och hjälpte mig efter han jobbat.
Och när vi gick ut och gick med barnet såg alla på oss som om vi
var en enda familj. Vissa log lite extra sött och andra tittade lite mer.
Haha. Det är kul att underhålla omgivningen.
Nu ska jag & Henrik sova.
Skriver på hans laptop, i sängen.
Hans aluminiumlaptop (Greenpeace, älskling!)
Och layouten är jag grymt nöjd med. Tack min underbara.
:)

Godnatt. Imorgon är det jobb, jobb, och ytterligare några timmar jobb. Kom till Maxi.

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Mysan

åh har ni tid så hjälp mig med:D

2009-04-24 @ 23:27:53
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0