Måndagmorgon

och jag gör just nu ingenting alls. Skönt faktiskt. Men har lovat mamma att hjälpa henne med strykningen så får kanske gå ner och göra lite.
Kom upp i bra tid imorse vilket alltid känns skönt, en timme efteråt.
Maxi ringde och det blir jobb från 12.10. Konstig tid, jag vet,
men klockan 12 ska de ringa i kyrkklockorna för mormor och jag hade velat höra det,
så därför kunde jag börja efter det. Snällt av Maxi.
Pratade om att följa med Josse till kstad men det gick inte riktigt att få in,
och vi kunde inte köra förrän efter halvelva så det hade blivit en aning tajt.
Så får istället tillbringa förmiddagens timmar hemma. Bla. Läsa Maxibladet inför denna veckan.
Alltid lika spännande, haha.
Och idag fyller Madde 20 år! Grattis till dig vännen!
Det är så fint väder idag. Man blir ju så glad :)
Imorgon är jag ledig. Det ska jag bestämma. Och på onsdag ska jag passa mitt kusinbarn Tilia :)

Nu ska jag se om jag ska äta lite mer frukost. Vet inte riktigt om jag blev nöjd med bara musli & fil. Hungrig är jag.

Hittade denna sidan på en annan blogg. Orddesign på vägg är det.
Något jag hade kunnat tänka mig, jag gillar det med design & jag gillar när det säger något :)
http://www.myfirstroom.se/



Checka in :)

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0