inspiration

Usch vad jag inte ville gå upp imorse, eller vad jag bara ville sova igår. Henrik hämtade mig. Hade gärna lagt mig åtta,
var inte trött, ville bara sova. Men lade mig rimlig tid. Kollade vänner. Och upp imorse vid åtta.
Nu känns saker & ting bra och bättre faktiskt, för var timme som går.
Jag vet inte om det är för det fina vädret, solskyddsfaktorns doft som luktar sommar, hav och allt som hör det till,
och att jag är ledig och får ligga ute och sola i bikini utan att frysa, och bara få vila.
Graderna är över 20 och stiger med dagen. Härligt.
Imorgon är det valborg och jag ska jobba i 9,5h. Men det tar vi imorgon.
Trevligt om det hinns med lite firande också :)
Nu ska jag lägga mig på balkongen igen,
känna att jag har det bra.
Och så får allt annat gå som det vill.



foto: Sarah Axelson


foto: Sarah Axelson


foto: Sarah Axelson

Redigerade i Photoshop CS3

/ Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0