wonderful,

Alltså jag har sjukt ont i min hand, vänstra hand, och jag kan inte förstå varför. Kanske är det efter att jag försökte slå min mamma i armbrytning men när jag insåg att hon var på väg att vinna drog jag undan handen, jag är sådan dålig förlorare, haha. I alla fall. Idag har jag varit på badhuset & simmat,
80 längder ( x 25m ) = 2000m. Jag är hyfsat nöjd. Jag simmade medan Josse & Daniel tränade på gymmet, och sedan hängde jag & Josse i bastun sedan och pratade lite om livet och allt annat. Det tar ett tag innan man inser hur bra man verkligen känner varandra, och så är det med Josse, vi känner varandra för bra. Och med för bra menar jag att det går inte att dölja för varandra vad man tycker. Jag behöver inte säga någonting, men ändå kan Josse pricka exakt på vad det handlar om. Hon är typ bäst. Och förhoppningsvis kan jag tyda henne lika bra, det känns så i alla fall:) Haha. I alla fall så efter detta träningspass drog jag till staden och träffade Emma som hade roat sig med att undervisa ettor hela dagen, väldigt sött. Vi tog oss en tur genom gallerian och lite andra affärer och pratade mycket, om det ena och det andra. Det var skönt det med, och härligt, och fin solig dag hela dagen. Jag införskaffade en nagelfil & ett nagellack, väldigt olikt mig, men idag kände jag för något sådant, faktiskt. Och Emma införskaffade två söta vaniljhjärtan, sött. Jag begav mig sedan hem för att äta lite. Korv med bröd, bland det godaste, helt klart. Det är typ den perfekta måltiden, korv med bröd & mjölk. Underbart, haha!
Nu har jag precis varit iväg med Josse en sväng på Elgiganten där jag har införskaffat en väska till min systemkamera, väldigt dyrt, men jag får väl se det som nödvändigt. Och ikväll blir det filmkväll,
det ska bli nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0