another feeling.

Måndag.
Och jag tog tåget imorse 6.43. Pigg & vaken, kan jag inte säga att jag var, men vaken iaf. Kom till jobbet, satte mig i en soffa. Satt där i en halvtimme och läste alla tidningar som låg framme, och insåg sedan att jag inte riktigt orkade vara ambitiös idag. Inte för att man är det på det kära jobbet, men kände mest hur min säng hade varit en så mycket skönare plats just då. Men icke, och det gick väl vägen, snabbare än det brukar. Klockan halvtio var vi tillbaka efter dagens arbete och jag kunde fördriva tiden med att lösa soduku & tv. Ganska nice, men kände mig lite halvseg hela dagen. Jag vet inte om det höll i sig lite från i lördags, vilket det omöjligt kan ha gjort, men jag hade verkligen inte så mycket energi. Men vid tre fick jag skjuss in av jobbets buss och anlände hem igen. Träffade Henrik och vi gick och fikade på Madrix. Satt där & pratade om allt möjligt tills stängningsdags. Det var mycket kul att träffa honom, och tiden gick alldeles för snabbt. Bilden är från midsommar tror jag, var på väg att skriva kingan eftersom det är där vi brukar fotta en massa, fast dem bilderna tror jag inte jag får lägga upp här. Haha.
Imorgon är det mässa i kstad om jobb utomlands &
sedan jobb från 14.30 - 20.30.
Och syster & Bella har nu anlänt till LA tror jag. Hoppas ni får det lika skoj där. Man blir så avundsjuk när man sitter hemma i hlm och läser om deras resa. Hoppas ni har det lika underbart där :).
Snart är det min & josses tur. Underbart det med. Jag måste btw handla väska.


Kommentarer
Postat av: Henrik

Yes, det är från midsommar :)

2008-09-15 @ 21:34:29
Postat av: Josse

Varför måste du handla väska ? :p

2008-09-15 @ 22:05:20
URL: http://lastdayofjuly.blogg.se/
Postat av: Sarah

För att jag kanske inte får plats i min usualväska. annars får jag låna någon enorm. för jag ska ha mycket med mig hem ;)

2008-09-15 @ 22:43:46
Postat av: Josse

det finns faktiskt väskor där man kan köpa med sig hem om man inte får plats ;)

2008-09-16 @ 11:02:56
URL: http://lastdayofjuly.blogg.se/
Postat av: Sophie

Och ibland ar de billigare pa andra stallen, typ har. Ni kan nog behalla den mindre E har med sig hem (inte ryggsacken utan den andra med hjul).



Och jag mar bra. Vi pratar osv. Vi far se hur det blir. Nu har vi ju iaf allt ute i det oppna, och gar darifran.

2008-09-22 @ 01:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0