att inte välja är också ett val.

Jag vill ha lönen idag.
Nej, men efter att fått sin lönelapp är det ganska underbart att känna att imorgon kommer den in på kontot.
Yey.

Igår var jag hemma, jobbade med kursen och sedan träffade jag Josse. Vi tog oss en tur häromkring, hamnade först i Tyringe lite konstigt sådär, men sedan kom vi till Trästället. Det var vi & pensionärerna där. Men vi kollade julsaker & handdukar. Jag tycker konstigt nog att det är jättemysigt att titta på handdukar, och kuddar förståss. Det är en sån mysig känsla på nått sätt. Sedan fikades det, morotskaka & läsk, på ett café med kristallkronor. Så fancy & mysigt var det!



Och idag är jag ledig. Kursen är jobbig. Har funderat rätt mycket på den den senaste veckan. Det känns som att jag inte har den energin jag skulle velat ha att lägga på den. Kanske är jag alldeles för skoltrött sedan innan att det är svårt att fokusera på den, eller så var inte kursen det jag hade tänkt mig, och handlade om lite annat. Jag måste iaf bestämma mig nu, och det är väl läge att göra det väldigt snart. Det jag har lärt mig har jag iaf lärt mig, och programmet Flash har jag mer och mer koll på, tack vare hjälp från henrik! :)
Men annars så ska jag ge det en chans nu, sedan får vi se som sagt.
Det är mycket att tänka på, man känner det. Egentligen kanske jag behöver ta det lugnt. Jag är så sanslöst trött ibland om dagarna. Var på Göingekliniken idag och tog blodprover för att se om mitt blodvärde höjts och det hade det, så det låg bra nu. Sköterskan blev lite rädd när jag sa att jag missat tiden i februari och kom nu istället, men det var ju lugnt så. 
Ska ge det en chans nu, kursen alltså.
Och ikväll ska jag träffa Henrik & se Hundtricket :)
Det är en svårslagen kombination måste jag säga.
Ha det fint!
Love.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0