trix&fix&six days left

Jag har inte skrivit på ett tag, jag är inte så aktiv längre.
Helgen var en av de bästa, plus att jag jobbade, vilket gjorde mig väldigt trött, men annars var helgen jättebra.
I lördags jobbade jag till middag. Kom hem lade mig och sov en timme, sedan bar det snabbt av till McDonalds med de underbara; Josse, Henrik & Sara. Väl där åts det en newyorksuprememeny. Ohmy, mättande. Sedan bar det av till Henrik och kollades på idol & film. Myspys. Sen fick jag skjuss hem och sedan somnade jag som en stock. Jobbade halva söndagen och sedan när jag kom hem hade min saknade syster från USA anlänt. (En av dem iaf)  Min lilla peppakaka, och allt var som vanligt igen. Det var härligt. Jag börjar sakta men säkert få resfeber måste jag säga, nu när allt ska fixas. Hela måndagen gick åt till att jobba lite med flash, planera inför resan och ta det allmänt lugnt.
Idag blev jag inringd imorse vid sju och stack in och jobbade extra. Jag kände mig duktig, haha. Efter det sov jag lite, jobbade med flash och tog det lugnt. Första uppgiften är snart klar, sedan får vi se hur jag ska göra,
ska iaf skicka den snart, trycka på sändknappen och sedan inte tänka på den kursen förrän efter New York.
Bara att skriva om det nu gör mig lite smått lycklig.
DU & JAG, JOSSE! Och sen får jag träffa min saknade syster som är kvar i USA. S
nart får jag träffa DIG med!
Nu ikväll kom Emma förbi en sväng, nypiercad minsann, man hänger inte alls med i svängarna alltså. Haha. Och vi såg Idol, där just nu flickfavoriten är Johan Palm, en sextonåring som inte ens kommit i målbrottet än. Han sjunger väldigt bra, det är inte det, men han ser ju så liten ut. Eller är man själv äldre och Idol är på samma nivå som alltid. Jag kommer ihåg Idol 2004, jag var en av dem som föll för flickfavoriten Darin med alla hans wailingar, haha. Jag antar Johan är en Darintyp fast den lite mer rockiga typen, och denna gången är det väl mina småsystrar som får falla för den killen.
Jag har redan min, som jag inte får träffa förrän på lördag.. Men jag längtar <3
Och imorgon bär det av till Kristianstad och växla pengar, och sedan jobbjobbjobb.
Yey. Det var väl lite sammanfattning på det hela några dagar.
Nu ska jag sova.

 &

bara för att visa lite hur mycket idolcrazy jag är.

Godnatt allesammans. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0