en alldeles för trött dag.

Idag är det söndag och idag är jag trött. Igår var det kräftskiva och igår var det jobb från  7 - 16. Och idag var det jobb mellan 7 - 13.30. Jag orkade inte jobba över idag trots att dem frågade. Antingen förstod dem att jag var trött eller så såg dem det, för jag är så trött. Jag trodde inte man kunde bli så trött av att jobba så mycket, för visst det är mycket att göra, men jag är helt slut. Usch och jobbigt. Sov 2,5 h idag när jag kom hem, tror inte jag har sovit så mycket i sträck på dagen sedan jag var sjuk, om ens det, sedan jag var liten typ. Men nu mår jag bra. Och allting känns skönt nu. Och imorgon ska jag permanenta mig.
Nice.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0