jag vill ha fredag idag.

Syster kom hem, jag saknar dig. Källaren är så tom utan dig. Jag saknar alla de gånger du går in i mitt rum på morgonen när jag fortfarande sover. Inte lika underbart då, men något jag saknar nu.
Men jag hoppas LA & Las Vegas är underbart, och imorgon ska jag checka med Onoff & Expert om inte mamma sa det.

Och imorgon är det fredag. Imorgon är det fredag, så härligt.
Och ny musik är också härligt.

Damien Letih & Dean Geyer fann jag nu ikväll. Blev lite kär i deras låtar. Jag behöver lite nytt,
lite ny musik.

Och sen så vet jag inte hur det blir med årets julkonsert "Den sjungande julgranen". Och de ska köra samma koncept som förra året och samma låtar, såja vi får se hur det blir med det.

I alla fall så ska jag sova nu. Sov sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0