good time with good people

Söndag. Klockan är 21.54 och jag ska lägga mig nu. Ska ta 6.43 tåget imorgon mot Vinslöv. Skönt och åka lite tåg igen på väg till jobbet & skönt att slippa stressa. Helgen har varit bra, mycket bra. Började i fredags med att jag slutade jobbet vid fyra, träffade Josse på kvällen efter några timmars vila och såg en lagom roande film, men det var mysigt. På lördagen åkte jag med Josse en runda till City Gross för att ladda upp hennes bilbatteri. Väl där i deras kiosk blev vi bjudna på båda det ena & det andra, och det tackar vi Dessi för! Både mitt & josses kort är spärrat så vi får leva med det vi har så länge, vilket för min del är inte så mycket. Men man överlever alltid. På kvällen bar det av till Elvira, 10kronorsinträde, mycket uppskattat, och kvällen där blev lyckad. Fin överraskning speciellt, jag blev lite chockad först måste jag faktiskt säga. Men så är det. Kom hem vid halvfyra och kommer aldrig glömma bilden av Josse sparkandes iväg på Ewas sparkcykel iklädd i stor blå mössa med öron, vantar och inga skor. Inte så stabilt kanske men tur du kom hem lyckat vännen. Idag har det varit slappedag. Slappa, slappa och slappa. Träffade Sara nu i eftermiddags, vi var lagom trötta båda två. Gick en tur till Videomix och hyrde filmen "Dumpad", lagom bra men underhållande en sådan här dag som denna dag, handlade läsk & glass. Efter en tur inom Viking och Sara fått sig en stor pizza bar det hem till mig för att se film & äta glass. Det var trevligt, slappt och skönt, precis vad jag behövde idag.
Imorgon blir nog också en bra dag, det hoppas vi på.
Sov sött.

Kommentarer
Postat av: Josse

och jag är glad för din skull :)

vad gör man inte för att roa sina vänner, hade gått löite lättare bara om styret varit högre :p

PUSS!

2008-09-15 @ 10:22:57
URL: http://lastdayofjuly.blogg.se/
Postat av: Josse

och du det heter faktiskt hemmakväll nuförtiden ;)

2008-09-15 @ 19:03:54
URL: http://lastdayofjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0