it's gonna shine for you, cause I adore you.

Onsdag, känner mig lite tröttare än vanligt,
dock mer pepp på saker och ting.
I början på veckan kände jag mig rätt nere när jag tänkte på allt. Jobbet kändes inte lysande, jag var fruktansvärt trött efter tidsomställningen och det fanns brister i det mesta kände jag.
Men inte idag, man får ta saker som det kommer,
men ändå känna att man har koll. Två veckors jobb inplanerat och samtidigt ska jag försöka söka lite annat,
sedan får vi se vart jag hamnar.
Det går lite trögt.
Jag saknar Henrik, han är uppe i Kalmar as usual och är ambitiös.
Dock önskar jag att du vore här,
hos mig.
Nu. <3
Men jag får vänta till fredag.
Och då får ni minsann inte glömma och hissa flaggan,



det är ju faktiskt FNdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0