novemberkyla i oktoberregn

Idag har jag jobbat som de flesta dagar nu, det känns inte riktigt som jag jobbar ibland, mest bara väntar på bättre jobb. Men jag nöjer mig för tillfället. Iaf i hemtjänsten där folk blir trevligare, mindre stressade och de bjuder på kakor i fikarummet. Och det gillas faktiskt. Sedan så händer inte så mycket. Det är höst och jättefint. Men jag hinner aldrig fotografera, jag vill fotografera allt. Men jag hinner inte, och det är lite synd. Det är precis som när man var liten och ville samla allt man hittade och lägga i sina fickor. Allt man hittade ute eller någonannanstans, allt skulle sparas, allt kunde vara bra till något. Ungefär så ser jag med mina foton, jag kan ha de till nytta någon dag, någon stund då jag har tråkigt. Då kan jag leka lite med dem. Just nu värker min mage, sanslöst. Jag tror stenhårt på att min blindtarm inte mår bra, den är ändå inte bra till något. Och jag har tagit lite koll på vad jag vill göra med saker och ting, jag kollar lite runt vad jag kan tänka mig. Inte så seriöst än men ändå så smått. Jag är lite på G för det nu och tar chansen då.
Imorgon är det jobb igen, och sedan ska jag & Josse ta oss en sväng på stan, kanske även Skopunkten, vi får se.
På fredag är det
party hardy,
och det ska partas.
Jag & Henrik ska försöka oss på en matchning, det blir nog fint tror jag.
Annars så blir det bra vilket som, jag är ledig två dagar och det är höst.
Jag vet inte varför jag blir glad av hösten,
det är sanslöst kallt
men det är ändå så skönt på något sätt,
och jag gillar denna sköna känsla.
Det är bra att man är lite positiv,
folk är lite negativa ibland.
Och jag har ingen koll på tvvärlden heller,
totalt ingen koll.
Jag orkar inte kolla.
Jag har blivit gammal och ska boka tid för min ansiktsbehandling snart.
Haha.
PUss
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0