Varför du?

Det finns inga ord i världen som kan ändra det här.
Det finns inget jag kan säga.
Denna dag vände så snabbt.
Imorse när min syster berättade sanningen,
kunde jag inte förstå.
Jag har nog inte ens förstått än.
Men det börjar sakta sjunka in,
men jag vill inte sluta hoppas.
I mina ögon är du en fighter.
Så sluta aldrig vara det.
Jag ska inte vara så tragisk,
det hade du inte velat,
du fick mig alltid att skratta.
Jag tänker på dig,
och kommer ihåg dig
som den glada och underbara vän & person du är.
Vi älskar dig, saknar dig och tänker på dig.
Nu och föralltid.
<3


Kommentarer
Postat av: Mysan

Det där inlägget lät lite sådär ledsamt hoppas det inte är det

2008-10-02 @ 08:51:18
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0