the red one - the red big apple

Om fyra timmar går taxin.
Denna morgon tog vi en sovmorgon till halvnio minsann och sedan sades det hejdå till Sophie. :(
Kommer sakna henne mycket. Har förstått ännu mer hur lika vi faktiskt är, och det är skönt att ha någon som förstår en mer än någon annan ibland. Sophie gav sig iväg till jobbet medan vi handlade frukost på DunkinDonuts, ägg & baconbagel med hot chocolate, plus en donut till dessert, typ. Haha. Sorry så har ingen polis ätit donut så vi har kunnat fotografera, men dem äter det för dem står efter oss i kön, så det sker, det är säkert iaf.
Nu slappar vi till Martha Stewart och dricker vårt kaffe och chocolate, det känns väldigt amerikanskt.
Nu ska jag packa ner det sista,
jag lyckades fylla Zelda och Zorro, totalt.
Igår handlades det ännu mer, lite till som inte lyckats handlas än,
plus att jag handlde den nya ipod nano, the red one,
och parfymen DKNY, the red one.
Och nu ska jag, the red one, fortsätta packa.
Nästa gång jag skriver är jag hemma,
om vi inte fördriver våra sex timmar i Bryssel på någon dator.

Goodbye America, NYC and Sophie!
So long!

 
f


So long my sister, I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0