resfeberesfeberesfeber

Väskorna är packade, Zelda & Zorro står vid dörren, och det mesta känns ganska förberett.  (Zelda & Zorros uppkomst kan ni läsa mer om på bybettan.blogg.se :P)
Tom. PASSET är nerlagt, som i fredags var lite borta. Det som går att förbereda är förberett, pengar på forex & jag & josefin är redo, typ. Och det finns ny musik på ipoden, härligt.
Just nu är vädret, för att nämna det lite, väldigt trist och det känns skönt att lämna Hässleholm för ett tag. Många frågar mig om jag fått resfeber men jag har sagt att det varit väldigt lugnt, tills jag packade ner det sista och insåg att jag ska till USA, New York City, lite rysningar där.
Jag ska försöka uppdatera ibland här på bloggen, så ni får se vad vi busar med på andra sidan Atlanten.  
Först blir det tåg ner till Josses pappa utanför Lund, och sedan tidigt imorgon åker vi till Kastrup där flyget går 06.40.
Såja, då var det inte så mycket mer.
Goodbye Hässleholm!
Take care everybody <3

checka även in - http://lastdayofjuly.blogg.se där Josse även uppdaterar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0