Vila i frid min vän.

Christoffer Bergelin,
vår Stodche,

jag kommer sakna vardagslyxen med samtal, vibbar & sms,
ditt skratt, dina skämt & din personlighet.
Jag kommer sakna att skratta med dig. 
Minnena med dig är många & det är det jag har kvar, 
dem bär jag med mig alla dar.
Du är en helt underbar person som betyder mycket,
för så många
och för mig.
Jag kommer sakna dig.
Jag tänker på dig,
och du kommer alltid finnas med. Dag som natt.
I våra hjärtan älskade vän.
Du är älskad & saknad.
Att livet är orättvist, visste vi redan, men att du skulle gå, är sanslöst ofattbart.
För oss var du underbar.
Sov gott min vän, vi ses.
<3

Vila I Frid. 



<3


Kommentarer
Postat av: Mysan

gud vad fint skrivit gumman. Vi kommer alltid minnas han som den underbarat positiva och jätte snälla människa han var.

Sov Got Stoffe, du var för fin för oss<3<3

2008-11-21 @ 22:24:22
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0