reality is when you realise

Jaha ja, jag är trött idag. Sanslöst. Fick tvinga mig själv till att bli fokuserad när jag nu skulle jobba och jag tror det gick bra. Brandlarmet gick på Bokeberg och vi fick snabbt flytta våra bilar för brandbil och ambulans, men det var inte så allvarligt, så det var ju bra. Jag gillar när det händer saker, och det gör det garanterat i hemtjänsten. Nya människor lite hela tiden men idag orkade jag inte förändringar. Jag ville egentligen fortsätta sova på sängen som jag sov på tills larmet ringde vid 14.50 och det var dags för jobb. I fredags var det fest hos Sara och jag och Henrik gjorde en väldigt snygg korg med band & nyckelpigor, tjusigt minsann. Festen var trevlig, och det slutade på Qbar där jag aldrig innan varit. Det var lite björketstuk utan dansgolv och legkontroll men det var kul och folket var trevligt och kvällen slutade på Freddie & Companysmed underbart god nattamat. Maten är så sanslöst god, alltid så god, klockan två på natten. Helt oslagbar. Sedan bar det hem för mig & Henrik.
Igår var det att ta det lugnt. Fick vakna upp bredvid Henrik, underbart,
som alltid.
Sedan vid sex var det ljuständning i kyrkan. Det är när det blir så fokuserat och så seriöst och så tydligt,
som det blir jobbigt och oundvikligt. Så blev det igår.
Efter det var det middag hos Morbror Pelle och Kristina. Alltid lika mysigt,
och alltid lika gott!! Vi spiller lite vi i Axelsons, as usual, och jag älskar Kristinas sköna inställning:
- Nu tycker jag vi spiller lite alltihopa. Jag tycker vi bestämmer det.
Haha, det är så gött.
Sedan bar det av till Henrik där det sågs Idol, och en kvart av en 50 first dates. Vi var både trötta och somnade, väldigt,
fort.
Men det var mysigt,
och vi ses nästa vecka my beautiful.
Nu ska jag sova.
Sov sött, ni alla. Godnatt.



Kommentarer
Postat av: sara.

tack så hemskt mycket för presenten, den var jättefin! :)

och va? kollade de leg på dig? haha, de gör dom aldrig på mig :D men vad skoj att ni hade en bra kväll :)

2008-11-03 @ 20:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0