there is another light over the city.

Jag skriver inte här så mycket längre, vet inte alls varför riktigt. Men jag älskar att läsa andras, och se vad dem skriver, hur de skriver och allt annat möjligt. Idag är det onsdag, den nittonde,
Henrik och jag har varit ihop i två månader, du är underbar. <3
Vi ses om 11 h my beautiful.
Idag har det varit sovmorgon till halvtio, ganska bra för att vara mig faktiskt.
Sedan är det småstädning som gäller och lite slappande bara för att. Igår var det helledigt och jag umgicks en hel del med min söta syster som även hon var ledig. Vi tog oss en runda till Netto (?), bara för att de hade guldbokstäver jag ville ha (!). Jag är guldgalen. Efteråt bar det av till något kreativt ställe, vi visste inte vilket men jag hade hört talas om MIxhuset så vi beslöt oss att ta oss en titt. Väl där inne blev jag ganska överraskad över vad de sålde, fräcka och snygga design & inredningssaker. Tydligen hade de haft öppet i två år redan men själv har man aldrig besökt det. Iaf så gillade jag deras presentpåsar och presentpåsar och allt annat guld de hade. Försäljaren blev också rätt exalterad och visade mig sitt lager där jag kunde fritt fram leta efter vilket presentpapper jag ville ha. Han ville iofs sälja en guldbuddha till mig för halva priset men då kände jag att nej, jag må vara guldgalen men buddhacrazy är jag inte. Det var lite kul iaf.
Efteråt bar det av in till stan och jag fick syrran att göra sitt debutbesök på Madrix där det blev fika. Det var mysigt.
Du är bra bättre bäst, syster. <3
Snart ska jag besöka dig, igen. Vi var där i lördags. Du hälsade med glimten i ögat, och du skämtade om Idol, precis som alltid. Precis som du alltid gjort. Du var trött och du var mager. Men det var ändå du hela tiden och det var härligt att känna. Tack för att vi fick komma i lördags och säga några ord till dig. Det betydde mycket. <3

Nu ska jag åka en tur till stan.
Jobb ikväll, yey. Nej, men lönen är mer utan att jag märkt det. Galet,
men ibland är det bra att vara förvirrad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0