novembertanke om decemberlängtan.

Jag orkar inte skriva längre, eller så hinner jag inte. Jag tror det är en kombination,
som inte känns så lyckad. Innan engagerade jag mig med layout och annat,
nu skriver jag bara.
Idag har det varit kära mammas födelsedag, 46 minsann, vi nämner det som 40 + i hennes sällskap så brukar det gå hem.
Eller jag lyckades stort idag, (trodde jag) när jag kom på att vi kunde införa tvättdag, där alla hade en varsin tvättdag. Seriöst vår tvättstuga är inte att leka med, det är mycket tvätt, vi är sex pers, varav fem är tjejer, och vi älskar kläder.
Men mamma verkade inte så övertygad som jag trodde idén var utan gav mig mer blicken "Det var en söt tanke, men hur i världen skulle det fungera?"

I morgon är det en lång dag. Jag börjar 7.15 och jobbar till 16. En snabbis hem för att klockan sex ta bilen till Vinslöv där jobb nummer 2 börjar halvsju och pågår till halvåtta dagen därpå. 21h arbete på 24h. Jag tyckte det var rätt bra, fast jag får sova sex av dem.

Kalmar var mysigt. Henrik är mysig,
och han gör mig lycklig.

På lördag när jag kommer hem så blir det nog ett besök,
vi aldrig kommer att glömma.
Och sedan ska jag & josse göra något,
något lugnt,
något tillsammans.
Du är bra min bästa vän <3.

Nu ska jag sova, det känns som de bästa just nu,
men jag blir helt glad av jullåtarna jag lyssnar på nu.
Det är mysigt med jul,
och allihopa, lyssna & njut,
den är påväg.
:)




julen älskar amerika och amerika älskar julen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag tror på er tjejer! Ser faktiskt fram emot hjälpen! Förväntansfull mamma

2008-11-14 @ 13:45:27
Postat av: Josse

bäästa vän <3

2008-11-14 @ 18:46:01
URL: http://lastdayofjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0