myspys.

Regn och regn, november är underbart. Är man inne så är det mysigt. 
Sitter nu framför Henriks dator igen, har ätit mat och läst tidningen glamour och unnat mig lite nougat, för en gångs skull.
Följde med till Kalmar Högskola imorse och fick se skolan. Fin skola, fräsch och modern samt väldigt mysig. Hämtade lite broschyrer och kataloger och sedan begav jag mig tillbaka till lägenheten. Tror jag har en hel del sömn att ta igen så jag har sovit 1,5h vilket känns bra för nu är jag pigg och behöver inte somna varje gång vi ska kolla på film, haha. 
Jag gillar att vi är så lika, 
igår var det mysbyxor & fancymat, 
kycklingfile, potatisklyftor och bearnaisesås.
Så det är härligt får jag säga.
Det är inte så mycket som går upp emot mysbyxor en novemberdag.
Inte med honom. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0