lalalagalet.

Klockan är 23.25 och jag har kommit hem för en stunds sedan. Tydligen var jag inte sist, utan Bettan kom hem nu. Att hon alltid lyckas vara värre, haha. Har jobbat 9h i hemtjänsten idag, helt galen kväll. Jag fick ha larmtelefonen och vilket ikväll var mycket uppskattat när vi fick 8 larm. Pust, det var en del att göra men nu är jag äntligen hemma. Bullens korv ligger i grytan för lite nattamat är alltid uppskattat, får se om min syster joinar mig. Blir nog sex and the city innan jag ska lägga mig. Åh, vad jag ska sova, i alla fall hyfsat länge, är helt ledig imorgon, underbart. Ska ner en sväng på stan, handla lite presenter och sedan förhoppningsvis träffa min fina pojkvän. På kvällen blir det bio med JoseFIN, det ska bli mysigt och skönt! Vi ska ha det så slappt som vi bara kan & vi brukar lyckas rätt bra.
Nu ska jag äta.
Sov sött.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0