sommarfirande.

Nu har jag ännu en ny layout. Kände att förra var för dyster, och det är sommar, med 30grader.
Och det måste firas.
Idag har det solats, för de flera jobbande dagarna framöver.
Och imorgon gäller 10,5h arbete. Skönt faktiskt att komma igång igen,
och det här i Vinslöv så jag är inte ens stressad över att bli trött.
10,5 h kommer inte gå snabbt, och verkligen inte vara jobbigt.
Idag har jag tackat JA till distanskursen multimedia för webben, och jag ser framemot det.
Man ska ta det som det kommer, som min mamma sa idag, söta kloka mamma. Man ska ta det här och nu.
Och vad mer kan man egentligen göra?
Men nu har jag lånat Newyorkböcker till mig och josse, tre st böcker turister som vi är, och nu ser jag framemot resan riktigt mycket. Det närmar sig STORT!
Lovely, lovely.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0