I don't need to know, I just need to be.

Har precis kommit hem från en klassfest hos Ward. Klassfest och klassfest, det var väl ca 10 från klassen, men det var mysigt ändå. Det är synd att det är inte förrän nu man börjat prata med vissa. De tre åren går så snabbt och man har så mycket att annat att fokusera på då, att ha ork att ta sig igenom de dagarna. Och nu efter dessa tre år, när man kan andas ut och tänka tillbaka, så är det mycket man inte gjorde, men en stor anledning varför också. I alla fall var det kul att höra vad alla höll på, hade för framtidsplaner och för inställning de hade för framtiden och nuet. Vissa chillade, vissa hade verkligen tagit sig en funderare och vissa, som jag, började så smått nu fundera på vad man ska göra. Jag själv är förvirrad. Men det var kul att höra vad folk gjorde. Mysstämning. Något jag behövde. Jag har inte insett det förrän nu vilka sköna människor med sköna inställningar jag var omringade av i tre år, ES3MU, ni var verkligen mer än vad jag trodde.
Och nu sitter jag här, skönt trött, några cider i kroppen, och är hungrig. Jag har insett varför jag är en kvällsmänniska. Jag älskar den friheten man har på kvällen efter en utekväll eller när man har jobbat. Det här när man känner att man har all tid i världen. Inga tider att passa, ingen tid som går förlorad, det enda man förlorar är att man får lite mindre sömn.
Nu är klockan tio i ett och jag ska kolla friends. Så många avsnitt jag orkar tills jag somnar i min säng.

Underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0