Hello brownies

Det är så alla ser ut nuförtiden, överallt. Sommaren har äntligen kommit igen och idag införskaffade jag mig två bikinis, på REA, för 278. Jag kände mig mycket nöjd. Och sedan bar det av med familken till Hällevik till ett badställe precis vid havet med pool med saltvatten och servering och kiosk. Jättemysigt, verkligen. Perfekt om man inte pallar havets iskalla vatten och den jobbiga sanden, och saknar man den alltför mycket är det bara att gå några meter därifrån för där ligger just havet. Ganska underbart och jag har stora märken på ryggen efter bikinin. Jag trodde inte jag kunde bli solbränd längre, men ack så fel :)
Och nu är det björket för vissa, inte för mig. Jag orkar inte, ärligt talat. så gör jag inte det. Det tar på krafterna och jag är mer på för att bara slappa. Igår var jag på fest med Emma hemma hos hennes vän Ia i hennes lägenhet, och det var mysigt. Hade några glas vin, dansade, och pratade. Sedan därefter kom lite mer folk och byggarna tog över. Haha. Jag kände väl att jag inte var på topp för fest, utan mer på topp för att ta det allmänt lugnt så efter ett tag tog jag och en annan tjej på festen, Petra en pommes på korveriks och sedan efter en återvändning på festen igen begav sig jag och Emma oss hem. Så ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, får väl ta det som det kommer helt enkelt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0