fredagslyx.

äntligen fredag, men vad är egentligen en fredag? Det är jobb på helger ändå. Men det är ändå skönt med fredag, det är någt med den dagen, något härligt.
Idag har jag jobbat & tränat inför morgondagens spelning på bröllop i Höör. Är nervös, men försöker inte tänka allt för mycket på det, det brukar gå bra då.
Och nu ska jag äta fruktsallad som min söta syster har gjort. Ska bli en lugn och skön slappekväll, och imorgon ska jag inhandla min mobil :) Äntligen nåbar igen, eller rättare sagt, jag kan nå andra igen. Man blir lite lost utan, sorgligt eller inte, men så är det.
Lyssnar på Linkin Park - Shadow of the day, riktigt fin låt! Har aldrig gillat dem innan men den här låten, mm, underbar.
Jag tänkte på det ikväll hur jag är när jag umgås med min syster, eller när vi bara är hemma vi två. Jag blir lillasyster, hur gammal jag än är, för lillasyster är inte bara en benämning på att jag är yngre än henne och att vi är systrar, utan jag blir den lilla systern som bara glider med och släpper allt ansvar medan hon tar på sig allt och blir den förståndiga. Haha. Det är kul när man tänker efter. Men det är rätt skönt att slippa ansvar, speciellt efter jobb, när allt bara består av ansvar.
So long.
Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0