För ibland vänds det upp och ner.

Fy sjutton. Livet kan vända så snabbt som en i min klass hette på msn.
Fick precis reda på att dykningsolyckan som skedde i söndagskväll där var den drabbade en i min klass.
Han är just nu förlamad från axlarna och neråt och man vet inte om detta kommer bli permanent.
Jag var tvungen att skriva något för jag är så himla chockad och ledsen. Detta är tragiskt.
Jag hoppas verkligen på det bästa, och att han kommer bli så bra som han kan bli.
En av klassens största stjärnor på gitarr och jag tror att han skulle kunna bli något stort i framtiden.
Jättesnäll och fin kille som jag tyvärr inte riktigt lärde känna förrän nu på slutet av skoltiden.
Jag tänker på honom, och jag kan inte riktigt förstå att det har hänt.

Jag tänker på dig, och kommer att göra det en tid framöver.




Kommentarer
Postat av: nallebjörnen

åh, :/ vem var det eller vi kan ta det på tele. och för att kommentera ännu en snygg layout så måste jag säga att jag inte ser speciellt nykter ut på den bilden, vilket jag inte heller var men ändå :p hahahaha. älskardig<3

2008-07-29 @ 22:56:48
Postat av: Sarah.

jag älskar dig min nallebjörn.

livet kan vända så snabbt.

tack för att jag har dig!

2008-07-29 @ 23:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0