en annan story.

Mycket har hänt, jobb och annat. Har inte haft ork till att skriva, men nu tog jag mig tid, trots att jag börjar halvåtta imorgon och borde sova. Men icke.
Denna helg är det fullt med jobb, ca 20h jobb. Plus en grillkväll hos Elias ska hinnas med. Men tempo gillar vi. Jag i allafall. Jag känner det, jag pallar inte med slappt och sölande. När det är segt då mår jag som sämst. Jag gillar detta när jag vet vad som kommer, helt oplanerade dagar kan göra mig lite orolig, och rastlös. För mycket planering gör att man känner sig jäktad och därmed slutar det med att man inte gör något alls. I alla fall, det var en parantes (utan parantes). :P
Och igår fick jag brev från Kalmar Högskola. Har blivit antagen till fyra kurser,
 - datorn som musikinstrument
 - podcasting ljud & video för webben 
 - multimedia för webben
 - designa för webben
Och nu ska jag bestämma mig bara, hur jag ska göra med det här. Har funderat en hel del på det redan. Jag vill resa och göra allt det där innan jag fokuserar på en seriös utbildning. Men med vilka pengar ska jag resa med? Nu ska jag till New York, en helt underbar resa blir det säkerligen, men sedan har jag inte pengar till så mycket mer. Så kanske är det bra att plugga en distanskurs och jobba lite, och sedan fokusera på att resa. DÅ när jag har pengar.
Eller något.
Jag ska fundera lite till. Svårt men spännande. Det är faktiskt ganska spännande,
allt det här nya.


Kommentarer
Postat av: Mysan

fin blogg:)

2008-07-20 @ 21:03:39
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0