det brinner i det hår sade farbrorn till den rödhåriga. Ska du säga, som bara har askan kvar ><



härliga sommarvärme , man blir faktiskt glad.
och idag känner jag för att inte göra så mycket,
kanske trixa med bloggen som jag konstigt nog aldrig lyckas bli nöjd med layouten, aja.
jag får väl bara låta den vara för ett tag.
idag ska jag till släkten i malmö och det ska bli kul.
skulle egentligen jobba men jag tog detta istället.
ser faktiskt fram emot det.
och igår känns allt mycket bättre än igår då allting kändes mindre kul och jag var inte speciellt pepp på speciellt mycket.
jag kände verkligen att saker förändrats och att människor verkligen kommer och går.
men idag känns allting bättre.
och det är skönt-
men jag ska akta mig för solens strålar, för sanslöst, vad jag brände mig igår.
märkena efter bikinin lyser, så för att inte bli kallad - hej fröken kräfta - ska jag hålla mig ifrån det lite så, för att bege mig ut där igen imorgon. så länge morotsjuicen håller i sig har jag tålamod,
saknar man tålamod, saknar min pigment.
och jobbet känns bra, mycket bra.
och jag ser framemot nästa vecka.
och annars händer inte så mycket.
ska bli kul att träffa släkten ikväll iaf. :)
pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0