vi ses igen.

Det är onsdag den tionde december, allt är ganska kallt här omkring. Idag har jag varit ledig, vilket har varit skönt, kunde sova länge och känna mig utvilad.
Idag var den dag det var begravning för dig älskade vän, och det var så mycket människor där och alla kände dig, alla saknade dig. Jag saknar dig. så mycket. Begravningen var ljus & fin, med så mycket tankar och ord till dig och om dig. Alla dessa rosor som lades på din kista, den tanken kan jag fortfarande få gåshud av..
Du var älskad av så många.
och du är så saknad, ibland gör det ont. Jag saknar dig.

denna låten var så fin
som spelades idag,

S. Clamp - Jag fick låna en ängel.

Du log mot mig
En sista gång
Du var så lugn
Som om du redan gett dig av
Du såg på mig
Att jag var rädd
Hur kan man nånsin va beredd?
Jag fick låna en ängel
För en stund




Sov gott älskade vän, vi ses igen.

Kommentarer
Postat av: sara.

<3 jag finns för dig.

2008-12-12 @ 13:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0