en ledig dag.

and all the words we said,
that's the sad
part.


jaha ja idag är jag ledig och väntar på att min syster ska komma upp ur källaren så vi kan bege oss till stan,
vet inte vad hon sysslar med där nere, och jag är för lat för att ens gå ner och fråga.
sorgligt värre, men iaf så är det skönt med ledighet, om än så bara för en dag.
man behöver inte göra så mycket och då känner jag för att göra mycket.
så det blir kanske julklappsköp och sedan kanske inslagning. det är mysigt.
och fixa en skattesedel? till jobbet, så det får vi väl försöka komma ihåg.
och fotografera.
nu hör jag hennes röst, hon pratar i telefon (!) det förklarar saken.
pusshej.

 (googlebild)

why do we always talk about happiness like we need it when we can't feel it?
it's like we want so much but we can never appreciate things when we have them,
appreciate the people.
some people feels like "if I have something then I've got something to loose."
and maybe that's the best part. you have to fight for the things that makes you happy,
the happiness in your life. but if you can't fight, then you can't ask people to do the same for you.
it's just logistic. they will walk away.
because they are just like you.


Kommentarer
Postat av: Mysan

Vännen, svar på din fråga så ska jag försöka förklara. När du är inne i ett inlägg och ska skriva så finns det sånna små knappar att trycka på både att få texten tjock osv, så finns där en knapp där det står HTML.

Du trycker på den knappen, sen på youtube.com så på den filmen du vill lägga in så står det URL eller EMBED så är det massa koder efter, om du tar koden efter embed hela den långa och lägger in i det fönstret med html och sen klicker på uppdatera så ska det funka. Hoppas du förstår!

Massa Kramar!

2008-12-16 @ 11:01:40
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0