plus and other ways to think about it.

Mitt inlägg lät ju inte alltför positivt sist jag skrev så jag kan ju skriva och nämna att jag är nu positiv, egentligen, för det mesta. Men ibland svackar det, ibland orkar man inte helt enkelt. I torsdags var det så..
Iaf så är det måndag imorgon och jag ska jobba min sista dag på MAXI, herregud vad folk ja, men efter det är jag ledig och jag ska julhandla det sista på stan tänkte jag och sedan ska jag ha julmys. Idag har mycket fått mig att må bra, idag har mycket gjort min dag. Började med imorse då jag vaknade upp bredvid dig min fina pojkvän, tre månader med dig & lite till, det känns bra <3. Snabb dusch plus frukost efter lång snoozning för att bege mig till kyrkan för att sjunga. Fjärde advent och jag sjöng Julen är här och Jul, jul, strålande jul, bla med Hannah, och alla de äldre och alla i kyrkan är så söta och uppskattar. Och att jag fick sjunga lite,  det gjorde mig även glad. Vidare med tåg till Vinslöv för att jobba där och väl där blev det sedan äppelkaka jag själv bakade (kände mig en aningen stolt) och lite julstakefixning. Även andra positiva nyheter, som är för tidiga för att nämnas här (men jag hoppas!).
Efteråt hämtade sötmamma mig med sällskap av sötsysterEwa mitt i regnet utanför Bygatan och vi åkte hem. Nu ikväll har jag julpyntat julgranen, försökt komma med egna idéer som dissades ganska hårt, men jag ska inte ge upp på dem, haha. och sedan blev det parlamentet med familjen. Plus har jag pratat i telefon med både Josse & Emma idag, vilket har varit bra.

Nu ska jag se vidare på filmen Heartbreak Hotel som är härlig för denna kvällen, en slapp söndag.
Sedan är det sömn, ( bredvid rummet där vi har en elitlöpare till hamster) men Simba håller kollen, haha.
Godnatt. :)

Ta väck ordet perfekt. Varför sträva efter saker vi inte ens kan uppnå ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0