annandagmorgon

PIgg & vaken är jag, endast jag som är vaken. Alla sover, staden sover. Har jobbat natten i Vinslöv och slutade klockan 08.00 då jag redan varit uppe i två h och redan druckit en kopp kaffe. Så minsann, traskade mig igenom vinslöv och tog tåget hem och sedan handlade jag bullar på Bjärnors och gick sedan genom Hässleholm hela vägen hem. Försökte hålla uppe takten och inte tänka på att det var minusgrader och sjuktkallt ute. Mina händer behöver hård kur med handcreme nu, all denna vårdsprit & kyla tar kål på dem. Sitter nu och surfar runt (säger man så fortfarande?) och checkar studerasidor. Det är så svårt. Tillbringade stor del av gårdagen till att också fundera och läsa om alla dessa utbildningar. Har funnit några intressanta. Skövde har en med Dokumentär medieproduktion, och sedan är det Örebros universitet med Hälsoutvecklarprogrammet samt Digital mediedesign som jag hittade igår med. Jag ska nog söka en hel del sedan får man se vad man kommer in på och vad det slutligen blir. Men det är så mycket att titta på att hälften av alternativen hade räckt.
Nu ska jag kolla vidare & äta min goda ostfralla med chokladmjölk. Jag hatar egentligen tidiga morgnar, men älskar dem när jag är uppe, allt är tyst och jag är ledig. Man känner att man gör så mycket av tiden, och det är så skönt att slippa känna sig så stressad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0