andra advent

Jag är jättetrött så jag ska sova nu. Söndagen har varit lång men samtidigt gått sanslöst snabbt, var inte längesedan klockan var sex och jag önskade jag bara på något sätt kunde få somna om igen i min underbara säng. Men icke.
Sedan har det bara flytit på. Var hemma och vände några timmar, först ett besök hos mormor. Hon kanske inte förstår, men hon är alltid så himla glad & positiv, och harmonisk, en inställning allt för få har, tyvärr räknas jag med där också, men man får väl lära sig någon gång, kanske.
Sedan åt vi middag med två hembjudna tjejer som varit volontärer i Kongo i 8 månader, ganska impressive känner jag och det var spännande att höra vad de hade gjort och varit med om. Lite så att man själv blev sugen på att resa ut och upptäcka. Tänkte iaf börja med att öppna en kartbok och se världen, jag tror inte jag kan världen,
sorgligt.
Sedan var det jobb igen.
Imorgon är jag ledig,
och då är det förhoppningsvis ansiktisbehandling & noppning+färgning som gäller.
Nu är det godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0