vardagslyx.

Jag jobbar sanslöst mycket, men det är i Vinslöv så jag ska verkligen inte klaga. Jobbet där trivs jag så himla bra på, inget stress & mycket skratt, plus en bonus med mycket mat också. Haha! I alla fall så ska jag inte vara uppe allt för länge, jag ska lägga mig och sova för att ta 7.43 tåget imorgon till jobbet. Annars är allting rätt så mycket under kontroll. 1 september börjar min kurs, och ja, vi får väl se helt enkelt hur det går med den. Ska bli lite skönt att få syssla med sådant, det innebär ju lite webbdesign så jag antar att jag kommer bli duktigare på bloggdesign med, man får väl se. Nu ska jag sätta mig med laptopen i sängen och se sex and the city ( tack underbara josse) och sedan få en liten blund innan det är dags för att gå upp igen. Men seriöst, bara för att säga en sak till, jag är konstig när jag sover. Alltså, jag snackar inte snarkningar eller prata i sömnen, jag ringer i sömnen. Kan någon klå det så hör av er till mig. Jag fattar inte, både Josse & Bettan har blivit offer för detta ;p Som tur väl var båda vakna då, haha. Tacka mig för att jag sover länge ;P. I natt gjorde jag inget sådant, bara satte telefonen vid örat och vaknade när jag hörde mig själv säga några ord. Helt sanslöst. Elisabeth vill förbjuda mig ha telefon vid sängen. Vi får väl se vem jag ringer inatt, har ni läst detta innan är ni i alla fall förberedda. Haha.
Sov sött.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju inte berattat vad ni fick i student present!

2008-08-16 @ 01:32:56
Postat av: Anonym

Och det var ju fran systern langt langt bort, da.



Me be schmartz today.

2008-08-16 @ 01:33:43
Postat av: emma

HAHAHAHA, wtf?! :D

2008-08-16 @ 16:45:41
Postat av: Sarah

jag fick mycket fint. men finaste av alla var den snygga systemkameran på bilden :)

2008-08-18 @ 15:50:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0