tunga steg påväg framåt.

Jag har sovmorgon imorgon. Lycklig. Det är livet för mig, sovmorgon. Usch för tidiga morgnar. Det är nästan så att man ska sätta klockan på sju för att sedan bara trycka av larmet och känna den underbara känslan över att "jag behöver inte gå upp, jag kan ligga kvar!!!" Wonderful.
I alla fall så är det oväder ute. Medelhavsklimatet har sagt sitt och nu är det värsta tornadon ute, typ. Och det är mys att sitta inne. Har precis haft mysfilmkväll med josse. Vi hyrde 5 filmer för 75kr, lyxmåndag!
Det blev Mamma, pappa, barn som vi såg ikväll; helt okej svensk film som var lite skum. I alla fall så är film det rätta just nu. Film, vänner och jobb, det är mitt liv just nu. Jobbar så mycket att jag nu har insett hur trött jag är. Trodde inte att man kunde bli så trött men tydligen tar det på krafterna omedvetet och allt går tyvärr ut på människor som inte borde få det ;/. Men så är det. Jag försöker kämpa på ändå, men det är rätt mycket just nu. Om två veckor börjar alla skolan, och jag står här och ska bestämma över allt själv. Usch och fy, trots att det är väldigt spännande och väldigt väldigt skrämmande. Men jag har pratat med många nu, och själv känner jag om multimediakursen att den är helt rätt. I alla fall. Och jag ska inte klaga på något, inte när jag tänker på min klasskompis som var med i den dykolyckan och där hela hans vardag vändes upp och ner.

Jag tänker på honom och hoppas verkligen på det bästa,
jag gör verkligen det, så mycket!



Nu ska jag sova och se till att få lite sömn. 
Ta hand om er alla, saker och ting kan ändras så snabbt!

 
 Godnatt.       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0