- 080808 - for once.

Jag är inte riktigt i balans, och jag säger att andra inte är det.
Jag vet inte vad jag vill, och jag skyller på Hässleholm, jobbet och allt annat runt omkring.
Inget går som jag vill.
Och för andra rullar allt på.
Så därför ska jag fundera ut vad jag vill innan jag säger något ord till.
Jag tror jag vill bort härifrån. Enda anledningen till att jag är kvar i Hlm är pågrund av alla människor som man kommer att sakna. Men jag tror jag kommer att sakna det hela lite till, bara jag kommer bort härifrån ett tag.
Få se nya delar av världen. Det visar sig att jag är sämst på Geografi. Pappa skrattade högt när han frågade mig om länder under OS-invigningen och jag svarade Afrika när det var länder från Sydamerika och tvärtom.
Jag tror inte jag uppskattar saker som jag brukade, och jag tror att jag inte ska tänka så mycket. Det var därför jag tackade ja till den kursen. Det kändes kul och det kändes rätt, för stunden, just nu.
Vad mer kan man veta,
just nu?
Jag orkar inte göra rätt,
de tiderna är förbi.
Nu vill jag bara vilja. Se saker och känna livet.
Just nu känns det som att jag bara väntar på någonting.



Kommentarer
Postat av: emmis

människor kommer och människor går, och de som stannar stannar kvar även om man inte bor i samma stad. åk ut om det är vad du vill, stanna inte för någon annans skull, för de kommer kanske också att dra. ring om det är något, ok?



love!

2008-08-12 @ 21:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0