lördagsnatt.

Klockan är tio över tolv och jag ska sova nu. Bör sova. Ska jobba halvfyra imorgon och klockan elva kommer folk som blev intresserade av min keyboard från blocket.se och ska titta på den. Sånt flyt jag har alltså, haha! Annonsen kom in på 15.10, klockan 15.30 ringer en intresserad och frågar när hon kan komma. Så det är gött, hoppas hon vill ha den också, annars får man väl hoppas på att någon annan ringer. Och ikväll blev det ingen festival. Hlmfestivalen räckte lugnt för mig i torsdags, vilken var en trevlig kväll :), men idag blev det jobb istället. Pengar behövs ju. Och sedan gick jag in till grannarna, för att hämta nycklarna av föräldrarna egentligen, men slutade med att jag stannade och fikade. Kvällen avslutades sedan med en lång pratstund med min gamla klasskompis Anton. Det var jättekul att träffa honom, det var längesedan sist, och han var sig lik :). Och nu ska jag sova som sagt. Bara en liten parantes att skriva här, för jag är aldrig trött längre. Det är lite sorgligt, men jag är inte trött.
Sophie, jag tror jag börjar bli som dig, du och jag blir alltmer lika alltså! :) Klockan är snart halvtre och jag är pigg som om klockan vore tolv, men det är du & jag som är nattugglorna, bara det att nu är det jag som sitter uppe själv, ingen annan som joinar mig såhär sent på natten. Så jag ska däcka till Friends tror jag, om ni vill veta.
Ha det fint & godnatt.




Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, och jag som varit sa duktig och gatt och lagt mig runt 11 pa senaste tiden! (upp kl 6 sa annars blir man lite snurring, och efter ca 3 timmar per natt under hela varen borjar nog ta ut sin ratt... och aldern! Sa gammal som man nu ar :P )

2008-08-10 @ 07:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0