Couldn't find it in your eyes

Nu har jag varit ledig i två dagar och det är skönt. Känns faktiskt lite konstigt att jobba imorgon, jag är inte lika pepp som jag brukar vara och jag känner mig allmänt trött. Men det har varit skönt att vara ledig. Igår så var jag i Kristianstad med Bettan medan Hannah började skolan. Vi gick runt och checkade träningsskor, ja, jag ska bli duktig nu, och verkligen ta tag i att springa. Jag gillar det, jag orkar bara inte, men jag blir väl aldrig bättre av att skippa det pga att jag inte orkar. Och efter man sprungit känner man sig så sanslöst duktig, så jag ska försöka ge det en chans. Annars så har jag mest träffat vänner, både Sara & Josse, pratat, åkt bil, Josses fina nya :), och sen slappat. Om en vecka och lite till så börjar min kurs så måste fixa en hel del inför det med, lite program som aldrig vill fungera och sedan lite böcker jag måste ta reda på och hitta. Men men jag ska ta dagen imorgon till att lista ut hur jag ska göra resten. Jepp. Nu ska jag lägga mig, larmet står på 5.30 och ännu en dag på jobbet ska tas igenom. Godnatt alla som läser detta. Godnatt.

beauty, I'm still looking.
beautiul, I'm still finding.
you are beautiful, I keep believing.
soon, I will also understand.



Kommentarer
Postat av: Dessi

Nej faktiskt inte, Susanne Sohl heter hon. Kommer från Linnéskolan, vi hade henne i Matte A. Sannslöst bra på att förklara :D oj där kom ett Sarah ord med där:p btw jag är skyldig dig pengar^^

2008-08-20 @ 22:36:14
URL: http://tennevi.webblogg.se/
Postat av: Sarah

haha, säger jag verkligen det så mycket? sanslöst. haha :P

2008-08-21 @ 20:13:33
URL: http://sarahaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0